Massa bilder ♥

Är dålig på att uppdatera just nu men jag har varken tid eller ork till det. Sitter inte vid datorn när Neo är vaken och när han sover är det fullt upp med annat.

Har idag varit på möte med min jobbcoach, första gången jag träffade henne. Vilken underbart go tjej! Ser fram emot att träffa henne fler gånger, tyvärr är det bara tre gånger till. Fick mycket beröm från henne och det är inget jag är van vid att höra så det värmde verkligen. Jag berättade om mitt liv, mina erfarenheter och allt, efter ett tag säger hon då vad hon tycker jag ska läsa till ( sa förskolelärare då jag vill det) men hon hade något annat i tankarna, och visst blev jag sugen på det och tror helt klart det är något som passar mig, vilket både mamma och Jokke håller med om, men vi får se. Det är inte aktuellt att börja läsa just nu. Nu är det att hitta ett jobb innan bebis kommer.

Ingen som vet lediga jobb eller så?

Söker som en galning och precis skrivit nytt cv, fick tips och råd från min jobbcoach.

 Neo och Morbror målar med fingerfärg

 Roligt att måla :)

 Titta Morbror

 sen måste man måla lite på sig själv med :)

 Resultatet :)

 Sen måste man bada :)

 Inte lätt att fota Neo, han bara går sin väg :)

 Dessa fick Neo av mig och Jokke i alla ♥dag present.

 Vår alla ♥ dag fika , moussen vi fick av Sandra :)

 Fick fina rosor av älsklingen ♥

 en trött mamma :)

 min fina gosse ♥

 Eftersom jag inte ska sminka Sandra till bröllopet så tänkte jag att jag kan lägga upp bilderna. Såhär blev resultatet



 Så vacker ♥





Nej nu kom min älskade sambo hem, godnatt mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va kul med fingerfärg, det måste jag göra med Elvin också:o))



Kram!

2011-02-16 @ 22:26:53
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Fiffi

Svar; Ja de börjar ju de :o nej inte än, tycker de ska bli spännande! :) längtar sååå mycket nu!

haha ellerhur så smaskigt :P

2011-02-16 @ 23:41:46
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sandra

Max vill också testa att måla med fingerfärg säger han, men bara om han får göra de tillsammans med Neo!



Det blev verkligen super fint med sminkningen! Tusen tack ännu en gång att du ville ställa upp <3 Roligt att de händer lite mer i bloggen nu hihi!



Är så glad för dig att du trivs med din jobbcoach! Riktigt skoj! Och självklart nyfiken på vad hon sa för jobb hehe :-P

2011-02-17 @ 09:26:40
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0