Ledsen

Jag har fått höra att jag är väldigt liten för att snart gått halva tiden och vänta nummer två, det gör mig ledsen och lite smått orolig Tänk om jag är liten, tänk om bebis inte växer? Sen klandrar jag mig själv eftersom jag hade dålig aptit i början och har gått ner 6 kg. Jag är glad att jag inte är gravid överallt utan bara har mage och bröst (än så länge) jag är glad för att jag inte gått upp massa kilon, och det gjorde jag inte med Neo heller. Men då var det ingen som kommenterade hur liten jag var. Om jag nu är liten, låt mig då va det, det finns ju inte direkt något jag kan göra för att ändra det? Jag äter som jag ska och sköter allt kliniskt, ja tyck vad ni vill om det men jag tänker då inte chansa. Jag tar inte saker med en nypa salt när det gäller graviditeten, thats it. Jag blir iaf ledsen när jag får höra sånthär, men det förstår väl inte folk. Sen undrar jag lite vem dem jämför med?

Behövde få ur mig detta..



 V.21 med Neo





 v. 17 med nr 2








Kommentarer
Postat av: Desireé

Du är absolut inte liten, när jag träffade dig sist så var du inte alls liten för att inte gått så långt i din graviditet. Man kan inte jämföra med någon annan som varit gravid i samma vecka, alla är olika. Och tycker dom att du är liten så kan dom juh se på dom som har liten mage i slutet av graviditeten!

2011-02-25 @ 21:09:54
Postat av: Linda

Hmm, liten tycker ju inte jag att du e. Om man jämför med min graviditet så e du stor. Hihi! Du e NORMAL gumman. De e bara avunsjuka för att de lagt på sig massa onödigt.....

Du e vacker! <3

2011-02-25 @ 21:57:44
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du, skit i vad andra säger! Du är INTE liten och du är INTE stor! Du är precis perfekt! Du mår bra, bebis mår bra och allt är bra. Så skit i vad andra säger.. Du är så fin och helt perfekt! Du ska få se på tisdag att allt är hur bra som helst och att hon mår hur bra som helst!

2011-02-25 @ 22:47:25
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Annie

Jag tycker du har så fin mage :)

Jag kan ju inte dedär med hur stor man "ska" vara.

Men sålänge du och bebisen mår bra så är det väl inget fel i att vara "mindre" än någon annan?

Herregud, folk ska då alltid lägga sig i..

Strunta i dom!!!! Din gravidmage är söt!

2011-02-26 @ 13:51:51
URL: http://anniiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0