Har haft en jättemysig kväll hemma hos San...

Har haft en jättemysig kväll hemma hos Sandra, Thomas, Max och Sara. Det bjöds på fläskfilégryta och ris med sallad. Vi tittade på melodifestivalen och åt grönsaker med dipp. Åt 'för mycket så nu mår jag illa, jag är ju en sucker 'för dipp så jag kan inte sluta äta ;) Neo sover och Jokke surar vid datorn 'för vi gjort av med fjärrkontrollen, jag ligger i sängen med mitt illamående och huvudvärk. Ska försöka sova, imorse ville Neo gå upp kvart över sju och det är 'för tidigt 'för mig, men hans vilja är min lag (endast när det gäller uppstigning :) Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för kvällen! Hoppas maten smaka bra :-)



Hoppas vi syns även idag :-D Och att Neo sov lite längre än kvart över 7 hehe!



Max gick upp nu kl 10 :-D Skönt!!



Kram kram

2011-02-13 @ 10:40:49
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Han lovar att skärpa sig! Vi ska börja träna redan nu ;-)

2011-02-13 @ 13:50:00
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0