Godmorgon Torsdag och v.16 :) nu går tiden...

Godmorgon Torsdag och v.16 :) nu går tiden ganska snabbt tycker jag. Igår när jag och Jokke satti soffan tyckte jag mig känna bebis, men jag vet inte riktigt. Jag har känt en fisk innan men igår var det skarpare. Magen guppade massor igår, roligt att se på :) längtar massor efter riktiga sparkar. Ska lägga in en magbild sen, mest för ni egen skull då det är roligt att gå tillbaka sen. Nu ska vi äta frukost. Senare kommer Julia och Casper hit och leker med oss. Ha en bra dag kära ni.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att du tycker att tiden går fortare nu! Snart kommer du undra var tiden tagit vägen hihi och innan du vet ordet av de så är det den 1 mars och dax att se bebis hihi :D

2011-02-03 @ 20:36:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0