Fredag..

Idag var det dags för möte på ams, Neo var ledig från dagis i onsdags och var där idag ist. När jag kom och hämtade honom halv tre hade allt gått jättebra. Han hade både ätit och sovit bra, blev så glad :) Han äter annars inte så bra där samt sover max en kvart. Verkar som han börjar känna sig trygg där nu och det känns så otroligt bra för mig !

Idag jobbar Jokke kväll, jag och Neo är bortbjudna hem till Sandra, Thomas och Max men vi valde att stanna hemma och mysa ist. Sovit dåligt inatt och är lite trötta. Mysigt att bara vara själva med ibland. Ska bara försöka komma på vad vi ska äta med, vill inte direkt ge mig ut i detta väder.

Nu ska jag mysa med min underbara son <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en underbar kväll! Syns imorgon <3

2011-02-11 @ 20:47:44
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0