ÄNTLIGEN har vi hittat den!!!!!!!

img_3439 (MMS)

ÄNTLIGEN har vi hittat den!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

Svar: Ja, Marre med. Marika är vikarie så hon gör väl allt för att få tjänsten jag hade. Därav hon snackar massa skit om mig på jobbet!

Det har inte riktigt löst sig på banken, men jag har fått förklarat hur det ligger till.

Jag tänker ju ta kontakt med facket eftersom var jag än läser eller vem jag än pratar med så tycker dom detta låter helt SJUKT!!

2011-02-14 @ 13:25:40
URL: http://anniiestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken tur! :) Så fin bild du lyckas ta med din iphone, ser ut som att Jokke har sämre kamera i sin htc (om man jämför bilden han tog och la upp på facebook).



2011-02-14 @ 13:56:27
Postat av: ARVID FÖR TUSAN

Och ännu en gång glömde jag skriva mitt namn... (det brukar ju sparas!?)

2011-02-14 @ 13:57:02
Postat av: Sandra

Nu kommer ni hitta den gamla ;-)



Skönt med att kunna kolla på tv igen kan jag tänka mig :-D

2011-02-14 @ 21:22:21
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0