1 månad!!

Idag är det 1 månad tills vi får se bebisen <3 längtar massor!!

På Torsdag går jag in i V.16 och just nu känner jag mig inte spec gravid. Illamåendet är borta, tröttheten har lagt sig någorlunda.

Tänkte lite på hur olik denna graviditet är mot när jag väntade Neo.

Med Neo var jag galen i apelsinjuice , denna är det äppeljuice.

Med Neo hade jag inga problem med hyn eller hår, denna gång har jag fått finnar.

Med Neo mådde jag illa till cirka v.9, med denna kom det värsta vid v.8

Med Neo hade jag fruktansvärt huvudvärk, med denna inget alls.

Med Neo kissade jag mycket, med denna är det ännu värre!

Där är lite jämförelser, det behöver inte betyda att det är ett annat kön. Men roligt att det kan vara så olika :)



 

 Vilmer och Desiree var här och lekte, pojkarna röjde överallt här hemma :)


 Liten magbild från mig.


 Sandra frågade mig om jag ville/kunde sminka henne till bröllopet, jag blev jätteglad över det. En ära att få göra det. Så i fredags var hon här för första "provsminkningen" hoppas nu bara hon hittar någon i Tollarp som kan fixa hennes hår, då hon inte vill fara en massa på bröllopsdagen och eftersom det är svårt att hitta någin som både sminkar och fixar hår så.


 Världens snyggaste man!!!!


 Kärlek <3



Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Arvid

TJOCKIS! :D Mysig bild på er 3! <3

2011-02-01 @ 15:28:22
Postat av: Sandra

Du är så fin i din mage och vi längtar så tills hon tittar ut!



Tack för att du ställde upp med sminkningen! Du är bara bäst <3

2011-02-01 @ 20:19:15
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Desireé

Så vacker så vacker är du.. Och tycker du klär riktigt bra i så kort hår och riktigt svart. Love

2011-02-02 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0