Fint flickbesök.

Idag har vi haft Petra, Isabella och Melissa på besök. Vi har suttit ute hela dagen och myst, fikat, busat och lekt. Vilka underbara flickor, så söta så man smälter!! Neo gav dem båda pussar, stoppade in nappen och dem var väldigt intresserade av varandra.
 Melissa nöjd efter att fått smaka lite gräddbulle :)


 Isabella och Neo busar i tältet :)

  Fundersam kille i sandlådan :)

 Isabella gillade att leka med sanden :)

 Vill du smaka på mitt finger Isabella?

 Melissa till vänster och Isabella till höger. Så otroligt goa flickor <3



Det är verkligen underbart väder vi fått nu, jag njuter till Max och det syns påmin kropp, iaf på vissa ställen :) Neo älskar med att vara ute och det är så underbart att se han leka i sanden, gunga och åka kana :)

Nu ska jag läsa lite bloggar sen lägga mig raklång i soffan och invänta min sambo som är sen idag med. Han har inte träffat Neo på tre dagar :( Gillar inte alls hans nya jobb.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för idag. Du o Neo är underbara. <3 Du hade rätt på alla bilder, förutom en:) När Neo och Isabella busar i tältet :)

2011-04-28 @ 20:38:27
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0