Uppe med tuppen idag med, innan sju vaknad...

Uppe med tuppen idag med, innan sju vaknade jag. Sovit oroligt inatt, verkar som många bebisar har kolik här, dem gråter ikapp. Igår fick jag positiva besked men dem vändes fort igen framför kvällen så det känns skit. Men lever på hoppet. Vill bara hem till mina pojkar, framförallt Neo. Jag saknar honom så det värker i hela mig. Saknar hans andetag när han sover, hans sätt att väcka mig på morgonen, känna hans små fötter på ryggen. Morgonmyset i soffan, ja verkligen ALLT det värsta är att vara utan honom!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu fortsätter vi att blicka framåt och håller våra tummar för positiva besked idag eller imorgon eller iallafall inom de väldigt närmaste! Samla kraft och bli frisk så du får komma hem till dina pojkar.. Förstår att de måste vara fruktansvärt att vara utan honom <3

2011-04-09 @ 08:17:09
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Ellie

Usch ja! Det måste verkligen kännas hårt. :(



Håller tummarna för dig att det blir positiva besked igen. kramar

2011-04-09 @ 10:56:32
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0