Underbara sommar!

Helt underbara dagar vi haft (vädermässigt) Neo är ju dock inte riktigt bra. Femte dagen med feber idag. Det går verkligen upp och ner, han hade 40,3 som mest och det var riktigt hemskt att se. I Lördags åkte vi till vårdcentralen på näsby och då visade det sig att han hade öroninflammation på vänster öra och svullen i halsen. Pencillin i fem dagar och nässpray, nu hoppas vi på att han ska få bli frisk. Är så trött på alla sjukdomar nu.

Igår skulle jag på ljusparty (trodde jag) men när jag kom till Sandra överraskade dem mig med en babyshower och snacka om att jag blev överraskad. Helt ställd och började skaka! Blev så glad och det värmde långt in i hjärtat, är så otroligt tacksam <3 Dem hade tillsammans köpt en spjälsäng samt blöjor, nappar m.m. Sen bjöds det på god fika och massa tragg :) En underbar dag! Stort tack till alla inblandande, kommer aldrig glömma det!



 
 Min fina älskling.

 

 Sandlådan är en stor favorit :)

 Åka rutschkana är skoj!



 Gunga gillar vi med :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka underbara bilder på knatte! Han är bara för söt hihi!



Så skoj att du tyckte om överraskningen! De minsta jag kan göra efter mitt hedersuppdrag! Dock planerades detta långt innan jag fick den frågan hihi :-P

2011-04-26 @ 17:41:19
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Julia

Haha, så go' han är! Han ser så lycklig ut på sista bilden i gungan!

2011-04-26 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0