Sen och lugn frukost

Precis kommit hem från dagis, sitter nu med en sen frukost. Fick stanna kvar en stund idag då Neo var ledsen. 5 veckor sen sist så det är ju inte så konstigt. Idag är inte vädret på vår sida, det regnar. Men nu tycks det stråla fram lite sol här :)

Jaha då ska man ta det ännu lugnare, hur nu det ska gå? Snart blir väl domen att jag ska va sängliggandes till bebis kommer.. BARA 4 månader kvar.

Annars blir dagen lugn, ska hämta Neo kvart i tolv sen blir det hem och sova middag för honom och även för mig :)

Nu ska jag titta på bb, ha en bra dag mina vänner.

Förresten, vad äter ni till frukost?

Kommentarer
Postat av: Arvid

Jag äter numera oftast egengjord müsli (köpt på kvantum bredvid ÖB) tillsammans med banan och vaniljyoghurt och/eller knäckemacka med leverpastej och skivad gurka på.

2011-04-05 @ 09:56:44
Postat av: Sandra

Frukost vad är de?

2011-04-05 @ 12:56:46
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Ellie

Vad är det som hänt eftersom du ska ta det lugnare? Hoppas att det inte är ngt allvarligt.



Till frukost har jag alltid en tanke om att ta mig en pulvershake, men varje morgon inser jag att jag iaf behöver en stadig frukost. Så lite olika, men oftast 2 knäckemackor med smör och ägg och kaffe till det. Ibland havregrynsgröt. Hade tänk börja med naturell yoggi och några nyttiga och goda flingor. Samt solrosbröd.



kram

2011-04-06 @ 16:00:15
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0