Tips till er som har facebook.

Hej alla!! Dåligt med uppdatering nu men det är full rulle. Har idag jobbat mellan 10-18 och det gick bra. Mycket att göra och det är roligt tycker jag. Imorgon ska jag jobba samma tid och då kommer jag jobba själv hela dagen samt öppna själv, spännande ska det bli. Så ni som bor i Tollarp är välkomna att titta inom, ja även ni andra såklart :)

Ni som är medlemmar på facebook, ni som är med i facebook.. sök på den lilla leksaksbutiken och gilla den, då kommer ni bli uppdaterade om nyheter samt annat smått och gott. Mycket som händer nu då vi håller på och förbereder inför öppningen i kristianstad.

Idag har Jokke och Neo varit på babysim, det hade gått jättebra och Neo var duktig :) Känns i hjärtat att inte jag varit med men jag vet att Jokke och Neo har det hur bra som helst och denna "egentid" dem har är jättebra och viktig för dem. Så trots det känns i hjärtat att jag är ifrån Neo om dagarna så vet jag att han har det bra och märker säkert inte av att jag inte är hemma ;)

Nu ska jag sova lite, lång dag imorgon med !

 Ett litet smakprov på docksortimentet, ingen superbra bild men det får bli bra för idag, ska ta mer foton imorgon med bättre ljuse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0