Neo kröp.

Neo har hasat sig fram ett bra tag nu men så idag tog han sitt första riktiga krypsteg, att jag blev stolt!! Han röjer och har sig här hemma och det är så underbart att se.

Förkyldningen är sådär, febern har iaf lagt sig och det är skönt. Sömnen har vi dock det jobbigt med. Jag är som enh zoomibe, får aldrig sova känns det som. Neo sover jättedåligt om nätterna och på dagarna blir det inte mycket sömn.

Idag har vi äntligen fått vår diskmaskin inkopplad, så härligt!! Fidde har varit här och druckit kaffe, trevligt. Var verkligen längesen sist.

Ikväll ska vi bara ha en myskväll, äta tacos och bara slöa.

Vad ska ni göra ikväll?

Satt och kikade igenom gamla bilder..
 Har dem varit så små?!
  Neo har gått loss.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej jag tror inte dom har varit de :-) Max kom i den storleken han är nu, försöker jag intala mig själv iallafall för då känns de lättare ;-) Men tiden går verkligen super fort och snart är knattarna 1 år :-) Mindre än 1 månad kvar för Max nu! Jisses..



Skoj med att han börjar krypa :-) Då är lugnet över nu ;-)

2010-09-03 @ 21:30:38
URL: http://www.familjejuveler.se/Sandra
Postat av: Sanna

Åhh vad underbart<3 Troysan han går riktigt bra nu, jisses vad man måste vara med i svängarna haha.. Hoppas allt är bra snäckan! Puss

2010-09-05 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0