Mens :(

Idag har varit en lite ledsam dag, fick mens i morse vilket betyder att vi inte blev gravida förra äl. Ska börja med stickor nu efter mensen o j hoppas det ger resultat då :) I fm gick vi hem till Casper och Julia, hade en riktigt mysdag tillsammans och ska träffas imorgon med, både Neo och Casper är förkylds så vi hoppar babysimmet. Roligt att logga in och se era kommentarer :) tack. Ska lägga mig med värmedynan nu, sen Neo kom har jag fått sån fruktsnsvärd mensvärk, aldrig haft det innan. Upplever ni med det så? Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Det funkar hur bra som helst som vi gör nu:) Det blir för mycket gröt för honom om han får en hel portion på morgonen också. Gröt får han på morgonen och klockan 17. Potatis etc mitt på dagen..

2010-09-23 @ 07:57:49
Postat av: Sandra

Jag har haft samma problem med mensvärk. Vet inte hur de kommer bli nu dock, får vi se :-) Hoppas ni snart lyckas! Skoj med en lite bebis till hihi!

2010-09-23 @ 13:17:17
URL: http://www.familjejuveler.se/Sandra
Postat av: Ellie

Ja, det är inget roligt när man hoppas på en graviditet och mensen kommer. Själv upplevde jag detta 6 gånger innan vi blev med Saga. Höll på med äl stickor varje månad, och när man dessutom visste att man hade prickat in äl och mensen kom gång efter gång så gav jag mer eller mindre upp. Och då blev jag helt plötsligt gravid. Så försök att slappna av (vet att det inte är lätt när man så gärna vill) så ska du se att ni förr eller senare får ert plus. Önskar er lycka till och hoppas att ni inte behöver vänta så länge till. kram

2010-09-25 @ 11:56:31
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va kul att ni ska försöka skaffa ett litet syskon till Neo. Synd att det inte lyckades denna gången men jag önskar er all lycka att det händer nåt snart.

2010-09-26 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0