Lite pysslig..

Just nu skulle jag verkligen vilja bo i hus, känner att jag vill fixa massor här hemma men det blir inte på samma sätt när man bor i lägenhet. Vill måla om, fixa köket och lite annat smått och gott. Får drömma mig bort en stund.

Tittar lite heminredning på olika sidor, jag har blivit förälskad i vitt och lite ”gammal” stil. Förr var det bara brunt och beige som gällde. Ska snart byta ut allt i sovrummet till vitt, gäller bara att hitta en bra säng med.

Var inne på hms hemsida idag och beställde den snyggaste jackan, jag tror den kommer bli riktigt bra!

Nu ska det sovas, någon som läser tro?


 Fin fina jackan!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej! Ja, jag läser. =) Men är som sagt dålig på att lämna kommentarer emellanåt.



Skitsnygg jacka!



Ja, jag känner igen det där med att vilja ändra om. Visst, vi bor i hus och det ska jag väl vara glad för...men när pengarna inte riktigt finns för att göra om...så får man oxå drömma sig bort. kram

2010-09-22 @ 10:41:33
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: sofie

Denna jackan har jag med beställt, så snygg!!



Kommer nog att bli jättefint i ert sovrum, vitt är finast;)



kram

2010-09-22 @ 13:04:38
URL: http://frusofie.se
Postat av: Sandra

Vill också ändra i sovrummet men vill nog hellre ha svart eller ek isåfall men vit är också jädrigt snyggt! Kommer säkert bli jätte fint och bra när de är färdigt!



Snygg jacka!

2010-09-22 @ 23:54:23
URL: http://www.familjejuveler.se/Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0