Dimmig fredag..

Godmorgon Fredag, jag och Neo har precis ätit frukost. Ska leka lite nu sen tar vi oss en promenad i det härliga vädret, hoppas på att det blir samma som igår.

Idag är sista dagen på Jokkes utb, på måndag går han på pappaledighet och tisdag börjar jag jobba. Tiden har gått för fort, jag känner mig vemodig inför detta och har en klump i magen, Hur ska jag klara mig utan Neo en hel dag? Jag har ju knappt varit ifrån honom sen han föddes, usch känns inte alls bra detta.

Neo har verkligen blivit en huligan, han reser sig mot allt och alla, står mer och mer själv.Min bebis är ingen bebis längre, han är en stark vilja och är envis som sin mamma :) Det märks verkligen att han är stor nu, han tar för sig så mycket av världen nu och det värmer i hjärtat att se. Nästa månad fyller han ett, var tar tiden vägen?

Ikväll ska Ebba sova här, ska köra in till stan och köpa godis till kvällen, blir mys i soffan och spel :)

Önskar er alla en trevlig fredag och helg. Kram från oss!


 Vi tre innan mammas bröllop


 Neo vid knäbäckshusen

 en trött Neo

Kommentarer
Postat av: Nea

Så stor killen blivit, och så söt. vilka ögon!

2010-09-24 @ 11:09:27
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: Desireé

Ni är såå fina!!!

2010-09-24 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0