Måndag morgon.

Godmorgon måndag, idag känner jag mig ovanligt trött. Somnade sent igår, har lite oro inför Neos stora dag imorgon samt kalaset på lördag, blir nog en "tuff" vecka.

Tänk att ikväll klockan 21, är det ett år sen vi åkte in til förlossningen, ovetandes om vad som skulle ske, ett par timmar senare får vi träffa vår älskade son.

Kommer självklart skriva en förlossningsberättelse imorgon, eller inatt.

Nu ska jag mysa lite med min 11 månaders bebis innan det är dags för mig att köra till jobbet.

Önskar er alla en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Sara

Tiden går alldeles för fort :S Minns det som igår första mötet med lilla Neo. Känns helt ofattbart att det redan gått ett helt år !!! <3

2010-10-25 @ 09:49:11
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0