Idag trotsade jag snön och tog kjol på mig...

img_1912 (MMS)

Idag trotsade jag snön och tog kjol på mig. Låg dock inte så mycket på marken inne i Kristianstad, mer i Tollarp. Men kallt var det allt. Har omorganiserat lite bland hyllorna idag. Tar en kaffepaus nu. Hoppas på att denna dagen går fort så jag får komma hem till mina älsklingar <3 förresten, någon som kan tipsa om bra spjälsängsskydd? Jag köpte först ett vitt från Ikea, var helt okej men sen fick jag ett i nallepuh från Ullared som jag hellre ville ha men det är inte alls bra, det knölar ihop sig och skyddar inte alls. Så jag skulle gärna vilja ha tips på var man kan köpa lite stadigare skydd :)


Kommentarer
Postat av: Arvid

Kids corner har många som är högre (som vi pratade om). Fastnade för ett blått med stjärnor på. Dom är ju dyrare ä Ikea och Ullared men jag tror det är värt det. Puss!

2010-10-22 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0