Wonderful world

Godmorgon mina vänner! Hoppas allt är bra med er. Blir så glad när jag loggar in och ser ni har kommenterat, det gör mig motiverad till att blogga. Är dock inte så jätteduktig på att uppdatera, men det finns viktigare saker som tar min tid och det förstår ni säkert :)

Idag är det jobb som gäller igen, jobbar torsdag och lördag med sen är jag mammaledig i 3 veckor, något jag ser fram emot otroligt mycket ! Så boka inte in er något då för jag vill hinna umgås med mina vänner så mycket jag kan. 

Är det någon av er som vet en bra pulverdiet? Tänkte köra på en sån tills jag gått ner ett par kilo, känner att jag kommer ingen vart annars. Och bebis verkar det inte bli här på ett bra tag till, kanske beror på min övervikt?

Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen borsta tänderna.

Vilka är ni förresten som läser? som vanligt har jag ingen koll på vilka jag gett lösen till :)


Ha en underbar dag! Kramar


 Min fina gosse

 Neo & Casper <3 Der värmer verkligen i mitt hjärta att se dem leka tillsammans. Igår när dem kom så sken både Neo och Casper upp när dem fick syn på varandra, hoppas dem blir lika bra vänner som jag och Julia <3



Kommentarer
Postat av: Ellie

Du är mer än välkomen hem till mig på en kopp kaffe. Nu ska du ju vara ledig i 3 veckor, så då har du kanske tid ngn av dagarna?



Gällande pulverdieten så använder jag naturdiet, den är billig och smakar bra. Brukar även köpa lite olika bars för ibland är det gott att tugga på ngt. Nu har jag varit allt annat än duktig sedan jag började för ca 3 veckor sedan och har bara 1 kg ner. Men första veckan var jag duktig och lyckades gå ner 3 kg. Så är man bara envis så kan det ju mkt väl bli 2-3 kg varje vecka som man håller på. Finns även modifast som säljs på apoteket eller nätet. Lite dyrare men också gott (så gott det kan bli med pulver).



Förstår att det är jobbigt att det inte har blivit ngn bebis ännu. Strunta i äl testen och slappna av (vet att det är otroligt svårt) så ska du se att det så småningom tar sig. masssa kramar

2010-11-17 @ 10:16:38
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: Desireé

Vilken fin bild på Neo! Roligt att dom blir glada av att se varandra. Love <3

2010-11-17 @ 12:02:58
Postat av: Annelie

Jag läser, men det vet du redan:)) O det me bebis, det kommer. Tro mig:) Kram

2010-11-17 @ 13:24:13
Postat av: Arvid

Du vet ju hur lång tid det tog för oss... tänk på att det är mycket som ska klaffa samtidigt! För oss gick det när jag struntade i allt vad äl-tester och skit heter (för skit är vad det är!), man stressar upp sig alldeles för mycket. Sen är det i och för sig lätt att säga i efterhand för under tiden (och speciellt när alla andra blev gravida på löpande band) var det ett rent h-vete och man ville inget annat än bli gravid NU. Men det kommer, det är ju värt att vänta på :-)



Ang pulverdieten vet du att jag säger Cambridge. För övrigt är Casper och Neo himla söta ihop!



<3

2010-11-17 @ 15:25:06
Postat av: Jenny

Jag läser:o)

2010-11-17 @ 22:01:32
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: lisa

jag

2010-11-18 @ 08:52:40
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser =)

2010-11-18 @ 16:02:23
Postat av: Sofie

Jag läser :)

2010-11-18 @ 23:55:28
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0