Rusk väder..

Godmorgon måndag! Vilket ruskväder det är idag, hade verkligen varit skönt att ligga kvar i sängen idag och mysa med mina pojkar. Men det går inte då det är måndag och dags för jobb. Äter frukost nu, har tänt ljus och här är knäpptyst, skönt med en lugn morgon.

Igår gick Neo massa, som mest tog han 7steg, inte kloktvad fort det går nu. Min älskling är stor.

Skrev dagisschema igår och vi är nöjda med resultatet, blir inga långa dagar för Neo och han kommer gå max 3 dagar i veckan, perfekt för oss!

Vill att denna månad ska ta slut och att ingen mens kommer!!! VILL VILL VILL!!! Håll tummarna för oss är ni söta;)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen borsta tänderna, måste köra tidigare idag.

Hoppas i alla får en bra dag!!


 Neo på sitt 1års kalas.

 Leker med Mammas tamponger, sötunge!

 Öppnar paket med pappa.

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack min fina kompis! Men de är rätt slappt, magen är inte som den borde vara. Du är fin som aldrig förr. När vi umgicks såg du ut som du skulle trilla ihop. NU ser du ut som man ska, normal och fin. haha :) Klart vi ska dansa, som fasen!!!!!! HOPPAS BEBIS TAR SIG. Jag håller tummar och tår!! <3

2010-11-15 @ 08:58:47
Postat av: Annelie

Jag håller tummarna!!!

2010-11-15 @ 15:41:36
Postat av: Ellie

Härliga bilder och duktiga Neo som börjat sig på att gå. Skönt att det inte blir så mkt dagis för honom. Håller tummarna allt vad jag kan att denna gången är den som gäller! kramar

2010-11-15 @ 16:45:00
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0