Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag.

Nu är snart denna dagen slut.. Tycker helgerna går för fort.

Idag har vi varit på Eko och shoppat lite, letade efter gardiner till sovrummet samt storarummet men hittade inga som passade mig i smaken. Med mig hem fick jag ny tvålpump, två nya lampskärmar och lite annat smått och gott.

Nu ikväll har vi haft besök av familljen Ullman, ätit pizza och tittat på film, en lugn och mysig lördagskväll.

Imorgon ska vi hem till min pappa på farsdag middag, kålpudding. Ska bli gott!

 Idag kom äntligen väggordet upp i sovrummet.


Är ni intresserade av att se hur hela vårt hem se ut?

Kommentarer
Postat av: Nea

I´am!

2010-11-14 @ 02:53:24
Postat av: Sofie

svar: mjo de kan du nog ha rätt i=) men jag har haft problem (har fortfarande) med finnar. på bröstet, i ansiktet och på ryggen. tillochmed ner på magen ibland. även på höfterna. eller hormonplitor är de kanske, vad vet jag. men finnar jag gott som, så att jag tillochmed kan dela med mig om någon vill ha=)

2010-11-14 @ 12:35:12
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Fiffi

och förresten=) tack för att du tycker jag är lika snygg som vanligt. vill inte påstå att man känner sig snygg men va glad jag blir=)

marcus har intalat sig själv och numera MIG att de är en pojke. så jag börjar också tro att de är en pojke, fastän jag trodde flicka från början. men nu skulle jag bli uppriktigt förvånad om de är en flicka faktiskt=) även om jag jämt drömmer om att de är en flicka!

2010-11-14 @ 12:42:09
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill se lite bilder på erat hem :-D Var ju länge sedan man var där nu :-(

2010-11-14 @ 21:43:11
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0