Home is where your heart is <3

Godmorgon måndag.

Idag är det verkligen kallt ute, massa vitt på marken. Är vintern redan här tro? Får gå ut en stund tidigare till bilen idag så jag hinner skrapa rutorna.

Neo och Jokke sover fortfarande, jag sitter här med mitt kaffe och försöker vakna.

Ni är lite dåliga på att kommentera.. är det något spec ni vill att jag ska skriva om?

Nu får jag försöka göra någon nytta.

Ha en bra dag, och glöm inte att DU är fantastisk!


 Helt inne i tvn..




 ska se om här är något roligt..


 nu kommer jag och tar dig mamma

Kommentarer
Postat av: Annelie

Han e så söt lilla Neo. En sån liten bebis man bara vill sitta o snusa på:))

2010-11-08 @ 10:39:22
Postat av: Johanna

Annelie : Du får mer än gärna komma och hälsa på en dag :)

2010-11-08 @ 11:00:32
Postat av: Annelie

Tack tack, det skulle va kul:)

2010-11-08 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0