Sommaräng.

Fick hem den blommiga toppen idag och den var för stor och satt inte alls bra så det blir att skicka tillbaka den. Samt en massa jag beställt från H&M ska tillbaka. Var för stort det med.. har kanske lyckats med att bli lite mindre?

Idag har jag och Neo varit hemma hos Desiree och Vilmer. Tog en härlig promenad och det var mysigt att se lite annat än Tollarps natur. Efter promenaden tog vi en kaffe och kanelbullar. Barnen lekte glatt på golvet, så roligt att se att dem är med uppmärksamma mot varandra nu. Tror dem blir riktiga busar sen. Vi åkte hem vid fyra tiden. Körde inom stan och hämtade upp Madde från resecentrum så hon slapp ta bussen hem. Blev en sväng inom Maxi med sen hem.

Väl hemma kände jag att en fruktansvärd trötthet kom smygandes så jag och Neo tog en långpromenad och det var riktigt härligt.

Nu ikväll var Tina här och fikade lite. Vi gjorde negerbullar och drack flädersaft, gott.

Nu sover Neo och Jokke kom precis hem från jobbet. Tittar på Roast nu.

Trevlig kväll önskar jag er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0