Morsdag.

Idag är det alla mammorsdag, och detta året är det extra speciellt då även jag är Mamma. I 29 veckor har jag varit mamma till Neo, helt underbara veckor och den bästa tiden i mitt liv. Jag är så lycklig över att han "valde" oss som föräldrar och det är en fantastisk resa vi är på. Att uppfostra honom, följa hans utveckling ja allt det ser jag verkligen fram emot. Han är verkligen världens finaste och jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Idag har varit en jobbig dag för honom. Tanden som har varit ett litet riskorn har nu "spruckit" så han har jätteont min lilla älskling. Köpte flytande alvedon, får hoppas det lindrar lite.





 ♥

Kommentarer
Postat av: Desireé

Stackars Neo! Neo kunde inte fått en bättre mamma, hans mamma är fantastisk!

2010-05-31 @ 09:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0