Joakim Kristoffer Löfstedt, min stora kärl...

dsc00478 (MMS)

Joakim Kristoffer Löfstedt, min stora kärlek. Vi har snart träffats i 2 år. Det har varit dem mest underbara åren i mitt liv Största dagen är utan tvekan den 26 oktober då vår älskade son föddes. Jag minns vår första kyss, du körde hem mig, och du gav mig en kyss innan jag klev ur bilen. Jag blev helt knäsvag och sen den dagen har du funnits i mitt hjärta och växt för var dag. Jag älskar dig min stora kärlek. Tack för att du valde att dela ditt liv med mig.


Kommentarer
Postat av: sofie

Tack för nya lösen johanna och att jag får läsa här inne!



Ni är jättesöta tillsammans!

2010-05-12 @ 09:51:53
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0