Fredag äntligen här!

Dåligt med uppdatering men jag har inte lusten till att blogga just nu. Verkar inte direkt vara någon som bryr sig om jag gör det eller inte så det kan ju kvitta.

Dagarna flyter på bra här hemma, Neos näsa är väldigt dum just nu. Tror det är tänder på g då han dreglar massor och vill hela tiden ha något i munnen. Vi får väl se vad det visar.

Det är inget speciellt roligt väder ute, riktig höstrusk. Men det är mysigt när man kan krypa upp i soffan med en filt och sin älskade son.

Ikväll kommer Desiree, Simon och Vilmer hit. Ska äta gott och umgås.

Igår vände Neo sig från rygg till mage för första gången, duktig kille!

Nu ska jag göra vid mig, när Neo vaknat ska vi upp till affären för att handla till kvällens middag samt till herman som ska bakas idag.

Önskar er alla en trevlig helg.

  Detta är påväg hem till mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker det är roligt att följa din blogg även om jag e dålig på att kommentera! Vad snygg leopardtoppen ser ut att vara.... Det är ngt som fattas i min garderob. :)

2010-05-07 @ 15:00:27
URL: http://mmaddizzz.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Tack för din kommentar =)



Såå nu kommer jag in igen...hade sparat ditt lösen men skrivit fel...

2010-05-08 @ 22:06:11
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0