Grillpremiär.

Idag är det söndag, och jag tycker inte om söndagar. Trist väder ute men skönt att snön är borta : )

Neo sover och Jokke är på larm så då passar jag på att blogga lite.

Igår var Linda, Tim, Maja och Emmie här. Vi premiärgrillade på vår altan och mös massor. Har alltid lika roligt tillsammans. Jag blir så glad för alltid när vi träffas vill både Linda och Tim hålla och mysa med Neo, då blir jag varm i hela kroppen. Linda sitter alltid och pussar på honom och det är så härligt att se att hon tycker om Neo så mycket! Maja är ju världens goaste, hon lockade Jokke till att läsa för henne, diskade här hemma och gick på toa ett antal gånger. Tillslut var hon så trött så hon vek mattan i köket, sen deckade hon hos Tim.

Tack för en jättetrevlig kväll!!

Nu ska jag städa lite här hemma, ikväll kommer Sandra, Thomas och Max hit . Ska grilla och titta på någon film kan jag tro.

Bjuder på lite bilder från helgen.

  En trött mamma..
 mina pojkar.

 Neo på väg till gamlemormor

 Tim och Linda

 Inte världens bästa bild direkt : ) Maja har ätit glass, syns det? : )

 Linda och Neo myser.

 finaste gossen

 Kärleken till ens barn är obeskrivlig.

Nu vaknade Neo..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad fina bilder och vad mumsigt med grillpremiär =)

2010-03-21 @ 16:28:30
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Desireé

Vilka toppen bilder, sötaste Neo! Låter som ni haft en toppen helg. Grillat - avis kan man säga att jag e. Kram

2010-03-21 @ 21:18:03
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefina bilder på Neo!

2010-03-29 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0