Medicin resten av livet..

Fick lite tråkiga besked idag av min doktor. Har ju för låg ämneomsättning och fått börja äta levaxin vilket jag ska äta resten av livet.. mindre kul. Ska lämna blod en gång i månaden nu ist för varannan vecka. Jag får inte bli gravid så länge det är såhär, visst vi har inte tänkt bli det än men vi vill ju ha det ganska tätt och det känns inte kul att min ämnesomsättning ska ställa till det för oss. Konstigt att det kan vända så fort, från att vara för hög och nu helt plöstligt alldeles för låg..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, gud vad trist! Hoppas du snart blir bra och att allt "skit" snart försvinner!! De "positiva" i att ni får vänta lite med att bli gravida är att vi kan bli de samtidigt ;) Lyckades ju inte pricka in att ligga och skricka ikapp denna gången så vi får ta de nästa gång :D

2010-03-22 @ 22:01:11
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: hanna

vad innebär det då att den är för låg? vad händer liksom ? krpam

2010-03-23 @ 08:00:58
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0