Helgen som varit.

Måndag åter här, tiden bara rusar iväg. Idag jobbar Jokke kväll så han åker till jobbet om en timme. Han och Neo myser nu så då passar jag på att blogga lite.

I Fredags var vi hemma hos Desiree, Simon och Vilmer. Dem bjöd på god mat och efterätt. Jag och Desiree dansade på dansmatta sen var jag tvungen att spela lite wii : ) Hade riktigt trevligt.

Neo blev 5 månader i fredags och jag undrar var tiden blir av? Han väger nu 7.5 och är 64 lång. När han föddes 2.7 och 48 lång, var är min bebis? : )

 Neo och Pappa.

 Jag gillade detta fotot, Neo kom i centrum med ljuset : )

 Neo fick pröva Vilmers gåstol och det gillade han.

 massa att trycka och ta på!

 Desiree satte sig och lekte med honom och han släppte inte blicken från henne, trots hon tittade bort så höll han fast blicken. Tror han är riktigt förtjust i henne : )

 Efterätten, Vit chokladmousse med hallonsås, så gott!!

 Dansmattan

 Desiree dansar.





I lördags var jag, Neo och Mormor i stan och shoppade loss lite. Träffade mamma på ÖoB sen åkte vi tillsammans till ett par affärer. Hade riktigt trevligt, lägensen vi alla gjorde något.

 
 Köpte två nya bodys
 ett par byxor.,


Igår var vi på Ikea och shoppade loss, blev massa smått och gott. Mest till Neo som det brukar bli nuförtiden.

 Prövar sin nya stol

 Hej mamma!


Nu ska Jokke gå, skriver mer sen.


Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Desireé

jag gillar Neo också, ett riktigt charmtroll.. vad nöjd han e i sin nya stol.. Kram

2010-03-29 @ 14:36:36
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Vad rolig din blogg är att läsa Johanna! Många av kläderna som Neo har, dom har Olle också :) Samma smak. Bla jackan från Lindex. Jag älskar den :) Snygg och riktigt mysig! Kram

2010-03-29 @ 18:39:30
Postat av: Lisa

sjukt fina kläder, älskar massa färger (så tråkigt när dom försvinner bort i mörkblått bara)

han har verkligen blivit en ståtlig gosse nu =) puss

2010-03-31 @ 08:25:08
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0