Svaren

När kommer nästa bebis? Eftersom jag inte är gravid så kan jag inte svara på det : )
När ska ni gifta er? Ja Jokke får först fria ;)
Vad tycker du mest om hos Jokke? Att han är så snäll och att han har ett bra humör blir aldrig arg eller sur.
Vad har Neo för favoleksak? Plastringar vi köpt på babyproffsen, men det han helst vill leka med är fjärrkontrollen.
Vem umgås du/ni med helst? Alla som vi umgås med är trevliga på sitt sätt : )
När kommer huset och hunden? Huset kommer nog inte förräns jag fått fast jobb, hund vet jag inte.

Planerar ni något nytt barn? Inte ännu men vi ska påbörja bebisverkstaden efter sommaren.
När ska vi ut och dansa? ;P Till sommaren? : )
Är du beroende av något mer än nässoray?;) Facebook haha!




Tack till er två som ställde frågor!! haha Dåligt av er andra att inte göra det!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja till sommaren låter bra:) Jag har semester i 3 veckor, vi kan nog klämma in någon dag där ;) Låter bra att ni snart ska börja planera nytt barn, syskon är ju aldrig fel:) Haha, ja facebook är nog de flesta beroende av;)

2010-06-18 @ 11:18:16
URL: http://maulinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0