Kvällstur

Var ett tag sen jag skrev blogg, blir mest mms inlägg. Passar mig utmärkt!

Idag har jag och Neo varit i stan, mysigt att gå själva. Köpte ett par nya skor till Neo, såå fina !!

Ikväll har vi varit ute på långpromenad med Mamma, Sara & Viggo. Mamma visade en ny runda som jag kommer gå fler gånger, så mysigt!! Nu har jag två nya rundor. Skönt att variera sig lite. Är ju ute och går minst en runda per dag, så skönt och behöbvligt!! Både för mig och Neo.

Nästa vecka ska jag och Jokke åka till ullared vilket innebär att jag ska för första gången sen Neo föddes lämna iväg honom. Han har varit hos mamma två gånger innan knappt en timme. Det tar emot redan nu men jag känner att ta med honom blir bara synd om honom. Han ska vara hos mamma ett par timmar nu en dag innan så vi ser att det fungerar eftersom jag ammar så pass mycket fortfarande. Vill inte riskera att det inte går när vi är där uppe för då är det inte mycket jag kan göra.

Imorgon ska vi leka med Annika och Ebba. Hoppas på fint väder så vi kan leka utomhus och mysa.

Neos tand syns massor nu, stora killen nu! Han går några steg när man håller han i händerna men i gåstolen går han bara bakåt : )

Nej nu svettas jag som en tok så nu ska jag vaska av mig sen sova.

Vilka läser?




Ge mig telefonen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser :P

Vilka söta bilder på Neo hihi!



Hoppas ni hittar mycket skoj i Ullared!

2010-06-16 @ 00:47:02
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Arvid

Kul! Vi ska också dit, fast förmodligen redan till helgen. Förstår att det känns jobbigt inför första gången men du kommer klara det hur bra som helst, det vet jag. Härligt med variation på promenaderna, lite trist att alltid gå samma väg och se samma saker om och om igen.



Ja, du vet ju att jag läser... :-) <3

2010-06-16 @ 09:39:25
Postat av: Malin

Jag läser din blogg :)

2010-06-16 @ 10:24:49
URL: http://maulinne.blogg.se/
Postat av: Desiree

Läser!! Du kommer fixa att lämna Neo!

2010-06-16 @ 10:33:56
Postat av: Anna

Jag läser din blogg =)

Handla lite i Ullared för mig med =D

kram Anna

2010-06-16 @ 10:44:54
Postat av: Ellie

Jag läser med =) (även om jag inte alltid hinner eller orkar skriva ngn komentar) Kör min vanliga datorrunda på morgonen när jag läser allas bloggar.



Lille Neo börjar bli stor kille. =)



Lycka till i Ullared. Det kommer nog gå bra med Neo ska du se. även om det kommer att kännas jobbigt att behöva lämna bort honom. kram

2010-06-16 @ 11:14:23
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0