Söndag 31 jan

Är det bara jag som under grav började fundera på relationer? Jag tänkte mycket på min relation till min mamma, den växte och har blivit myckte bättre. Min pappa som jag inte hade någon kontakt med förräns Neo var några dagar gammal. Jag valde att stryka ett streck över det som hänt och kan bara hoppas på att pappa inte gör Neo lika besviken som han gjort mig.

Kärleksrelation. Min och Jokkes relation blir bara bättre och kärleken starkare för var dag som går, graviditeten och Neo har verkligen stärkt oss. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och vill alltid dela mitt liv med honom.


För att återgå till något annat...
igår var vi hos pappa och åt god mat sen badade, ritkigt skönt. 39 grader varmt, men usch vad kallt det är när man ska gå in och där ligger så djup snö så Adam nästan försvann, (skämt åsido min lillebror är längre än mig ) men där var jättedjupt. När vi hade fått på oss varma kläder satte vi oss i soffan och fikade, chokladpudding och semlor, mycket gott. Jag och Adam gjorde chokladpudding till 18 pers haha!

Idag har vi bara varit hemma jag och Neo, Jokke har jobbat delad tur. Mormor kom och hälsade på en stund nu ikväll, bjöd henne på middag. Neo är helförtjust i henne och mormor i henne. Hennes första barnbarnsbarn.

Nej nu vaknade Neo så nu ska det ammas.

Bjuder på en Dagens Neo




Kommentarer
Postat av: Arvid

Vilken färgglad och härlig prick ;-)



Du vet att jag tänkt mycket på det där med relationer, främst till familjen. Ja, du vet..



Jag tror det faller sig naturligt för man ser saker ur ett helt annat perspektiv.



<3

2010-02-01 @ 10:36:25
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Såå söt han är =)

2010-02-01 @ 10:39:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0