Premiär träning.

Idag följde jag med Jokke ner på gymmet för första gången. Var ju på efterkontroll i måndags och  då fick jag klartecken att jag fick börja träna.

Värmde upp med att gå på crosstrainern sen gjorde jag benspark och avslutade med att cykla i 40 min. Det var lite segt till en början och det märktes tydligt att det var längesen jag ansträngde mig något märkbart (förutom förlossningen dvs) men det var riktigt skönt och när jag väl kom in i det så gick det riktigt bra. Så nu ska det tränas två dagar i veckan i en månads tid sen öka det succesivt. Neo sov sig igenom vår träning och det var praktiskt att ha med honom, så han låg i vagnen med sina hörselskydd och sov.

Nu ikväll har vi packat en massa då vi ska börja flytta på fredag em, jag tycker inte alls det är roligt att packa..varken ner eller upp. Men det ska ändå bli skönt att flytta.

Nu ska jag mysa lite med mina pojkar.

Önskar er alla en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Desireé

stressa inte johanna, du har säkert allt ordnat. Det kommer bli jätte bra. Ja tråkigt med detta sjuka hela tiden, hoppas få några svar på vdc iaf. Ja visst e våra barn super söta.

2010-01-06 @ 21:30:48
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Den stickade overallen är från Lundmyr. Köpte den på outlet i Vingåker. Såg att du har ett inlägg om Lundmyrs grejer:o)



Va duktig du är som kommit igång med träningen. Jag vill också. Ska sätta igång snart. Har fortfarande ont i fogarna när jag går men får kanske träna ändå, ska kolla det.



Har kanske missat det, men vart ska ni flytta?



Kram!

2010-01-06 @ 22:10:12
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0