Okej jag slutar inte..

Jag skriver ändå.. blev väl bara lite upprörd igår, skyller på hormonerna :)

Idag har jag och Neo varit hos min mormor hela dagen och myst. Druckit kaffe och ätit massor med pepparkakor. Passade även på att gå en promenad, men usch vad kallt det var.. Mina graviditetskilo är sega att bli av med trots alla promenader : (
Nästa vecka ska jag på efterkontroll och efter det ska jag börja träna på gymmet här i Tollarp. Jag och Jokke har ju som nyårslöfte att gå ner 10 kg till 1 juni.

Ikväll ska vi bara mysa.. det är Jokkes jobbehelg. Han ska senare ikväll inviga sin zlatan tröja som han fick i julklapp av mig : )

Nej nu ska jag in i duschen, passa på medans min underbara son sover : )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Viken tid skulle du vara på kontrollen :)? Kram

2010-01-02 @ 19:27:09
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Johan R

Ska bli lite bättre på att kommentera då! :)

2010-01-02 @ 19:49:40
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0