full rulle..

Idag är det åter full rulle.. Neo vaknade vid halv åtta, när han hade ätit tänkte jag att vi kunde somna en stund till. Men när jag bytte blöja på honom då bajsade han ner mig, så det var bara att gå upp och duscha. Neo och Jokke gick och la sig i soffan och mös.

Kände sen att det inte var någon mening att lägga sig igen, har ju mycket att göra idag.

Nu håller jag på att baka kärleksmums, hade dock gamla ägg så Jokke är i affären och köper nya samt lite annat som behövdes. Klockan 11 ska vi träffas i församlingshemmet och börjar göra smörgåstårtorna.

ikväll väntas kalas för Simon sen blir det sängen tidigt då vi får gå upp vid sex imorgon, eller ja jag iaf. Ska bli roligt att se hur Neo är imorgon då han brukar sova till halv elva och dopet är halv tio.. han kanske sover sig igenom hela dopet..

Nej nu ska jag sätta igång kaffet, trebvlig dag önskar jag er !

Kommentarer
Postat av: Desireé

Hej Johanna. Lycka till med allt, och du stressa inte för mycket. Allt kommer gå jätte bra, och Neo kommer säkert vara pigg och glad. Roligt att se att du e aktiv i din blogg igen, saknat det. Lycka till och stor kram

2010-01-23 @ 09:36:41
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Du är så duktig :) Hoppas ni får en underbar dag imorgon :)

2010-01-23 @ 17:53:33
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0