Allt klart

Jag har sån inre stress, måste lugna mig !!! Men nu är vi färdiga med allt och det känns skönt. Men jag är så orolig att jag missat något, hoppas verkligen inte det.

Efter vi gjort klart allt i församlingshemmet åkte vi hem och snabbt bytte om sen hem till mamma på kalas, Simon som idag fyllde 14. Är nästan precis hemkomna och vi är båda helt slut. Måste ta ett ryck här hemma sen blir det sängen tidigt, lång dag imorgon.

Trevlig kväll önskar jag er!!

Roligt att ni uppskattar att jag skriver, får mer motivation då : )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta det lugnt :) ni har fixat allt och det kommer gå super bra imorgon :) lycka till och hoppas ni får en fin dag :) kram kram

2010-01-23 @ 20:34:58
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: din lisai

vi ses imorgon!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

2010-01-23 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0