Ny desing och massa bilder.

Nu tror jag att jag vet varför Neo helt plötsligt började äta mer, och även nätter. När dem är kring 3.5 till 4 månader så tjocknar bröstmjölken, och innan dess så äter dem mer. Inatt sov han hela natten, och igår åt han inte lika mycket. Så det är vad jag tror. Miniform har vi börjat med igen då jag märkte på Neo han fick ont utan, stod länge på apoteket igår och pratade med dem och ställde massa frågor och har nu fått veta att det inte är skadligt för barn att använda miniform utan det är det snällaste mot magen, så nu vågar vi fortsätta.

Igår var det åter dags för babysim och det är helt klart veckans höjdpunkt, Sara var med och tog foton. Hoppas att Jokke är ledig någon torsdag så han kan följa med in och bada.

Förresten, är det någon som vill vara snäll och förklara för mig hur man lägger in videos? Kunde innan men nu ha jag helt glömt bort det..

Är det någon mer än jag som blivit helt förvirrad sen dem fått barn? Jag glömmer verkligen allting..

 Redo för bad



   Neo väntar på att få hoppa i, mina vackra fötter bredvid.


 Mamma och son

 Ryggsim är skönt.

 Mys, Sandra och Max kom också med där : )

 Träna inför dyk, Max simmar förbi.

 titta på dem andra bebisarna.

 Jokke bakade paj igår.

 Neo myser i soffan.



Avslutar med en bild på Neo och hans käraste Emmie.


 

Det blev massa bilder idag, nu ska jag städa undan lite här. Får passa på medans Neo sover.


Önskar er alla en trevlig fredag och helg!

Kram fårn oss.


Ett Stort tack till Sofie som gjort min bloggdesign, är jättenöjd!






Kommentarer
Postat av: Jokke

Men Emmie är ju AIK:are! Aldrig i mitt liv att han får dejta en sådan!!

2010-02-12 @ 14:43:46
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: Nea

Haha glömsk är du verkligen inte ensam om. Härliga bilde!

2010-02-12 @ 14:59:52
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: beggan

jokke va nu inte negtiv..

emmie o neo är faktikst kära så det så!!

2010-02-13 @ 08:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0