Måndag 22 februari.

Inatt har det inte blivit mycket sömn. Har ingen koll på vad klockan vad när Neo vaknade första gången, la honom hos oss och ammade sen somnade vi. Vaknade igen efter en stund och tog tempen på honom, han hade feber så jag gav honom alvedon. Sen gnällde han ett tag innan han somnade igen. Sen vakande han, somnade, vaknade och somnade. Det var jobbigt att se honom sån.

I morse när vi vaknde hade han 37.4 så det var skönt den lagt sig. Och under hela dagen har den hållt sig där så det är skönt. Han har varit lite gnällig idag och det har märkts att han inte varit riktigt bra. Vet inte om det är en tand som spökar, han är väldigt hård och man ser vitt i underkäken och han dreglar mycket mer än vanligt. Men jag vet inte, oavsett så hoppad jag att febern inte stiger mer nu.

Jokke jobbar ikväll och det är inget roligt alls. Var sugen på kyckling och ris till kvällsmat, hade tagit fram från frysen och allt. Men när Jokke kom hem sov jag och Neo på soffan, så det får bli kyckling imorgon.

Jag tittar nu på familjen annorlunda, (förlåt Jokke med fan vad Brolle är snygg! ) Neo sover i soffan bak mig.

Nu känner jag ett par ögon titta mig i ryggen : )

Trevlig kväll önskar jag er.



 Hittade en väldigt gammal bild på mig..


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Låter ju som att det kan vara tänder på G..hoppas det så att det inte är ngt annat sjukeri som spökar!



Ha en fortsatt braig kväll! Kram



Ps! Ny tävling hos mig



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-egendesignat-vaggord.html



..med chans att vinna ett egendesignat väggord =) Ds

2010-02-22 @ 21:17:36
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Desireé

Usch men tur febern hållt sig där nu iaf. Sådana nätter är inget kul, har vi haft i 2v nu pga hans förkylning. MEN NU E HAN FRISK IGEN!!!!!!!!

Vad super duper söt du e på den bilden, passa skit bra i långt hår juh. (Du e såklart söt nu med).

2010-02-23 @ 08:29:17
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0