Mammaträff.

Idag har jag haft mammaträff här hemma och det var riktigt trevligt. Det var Sara och Moa, Ellie och Saga, Susanne och Frank, Linda och Emmie, Julia och såklart jag och Neo. Vi fikade på semlor och dammsugare, kaffe och tea. Ser redan fram emot nästa gång, trevligt att man kan utbyta frågor och tankar. Anledningen till vi startat denna är för bvc inte ordnat någon och då tog jag tag i det : ) Vi ska träffas hos olika varje gång, har inte så långt ifrån varandra så det är skönt. Vi är ju 5 som bor i Tollarp. Roligt med att barnen är hyfsat jämngamla, den yngsta blir ju Lilleman.

Linda stannade kvar en längre stund, vi lagade mat och satt och traggade. Nu har hon precis kört hem och vi myser i soffan, ska göra mig en kopp tea sen se om det är något bra på tvn.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nästa gång ska jag också komma. Lovar och svär!! Hoppas ni hade riktigt trevligt idag. Kram kram

2010-02-16 @ 21:55:40
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Julia

Riktigt trevlig eftermddag! Ser fram emot nästa gång som sagt, även om jag hoppas att vi inte kan medverka. Ännu mer ser jag fram emot den gång då Lilleman kommer vara med för första gången.



LOVE.

2010-02-16 @ 22:23:14
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: beggan

super skoj:) ser frameot nästa gång:)

2010-02-16 @ 23:46:41
Postat av: Nea

Haha det har slagit mig många gånger. Jag vet inte, bara något han fått för sig. Jag ska få som jag vill till sist, bara är så!:D

2010-02-17 @ 14:07:30
URL: http://neeaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0