Lite segt.

Neo vaknar 2-3 gånger per natt nu så jag är riktigt trött om dagarna och hjärnan fungerar inte riktigt som den ska, därför har det inte blivit något bloggande. Sen har jag haft annat att göra.

I fredags var Stoffe, Therese och Louise här och hälsade på, vid halv två åkte jag och Therese och Neo till åhus på tuppeware möte, nu hänger jag med lite mer. Har mitt första party på torsdag hemma hos Nea. Är ni intresserade utav att ha party bara säg till, som värdinna får man massa fint.

Kvällen var lugn, mös till det ordentligt.

Igår jobbade Jokke till halv sex. Linda, Tim och Emmie kom hit vid fyra tiden. Åt tacos och hade riktigt trevligt. När melodifestivalen började blev jag och Linda sugna på godis, körde till ica men dem hade stängt. Ist för hemköp körde vi in till stan till godishuset och handlade massor. Som alltid när vi fyra umgås skrattade vi så vi höll på att kissa ner oss, vi har alltid så galet roligt. Som Tim sa, varför gör vi inte detta oftare? Nu är det bestämt att vi ska skärpa oss. Jag hade riktigt ont i magen efter igår, härligt!

Idag har Jokke jobbat delad tur, jag har städat och haft mig. Julia kom hit en sväng i em och hälsade på. Neo har sovit mycket idag och ätit dåligt, pratade med mormor och hon sa att det var säkert ingen fara då han var som vanligt annars. Jag var lite orolig men lyssnade på henne. Julia sa att han kändes varm men det brukar han va (fått efter Jokke) men efter vi badat började han bli lite gnällig och jag tyckte han kändes ovanligt varm, och mycket riktigt hade han feber stackarn. Ringde sjukvårdsupplysningen och dem sa att jag skulle ge honom en alvedon. Då var hans temp på 38,4 när vi lagt på var den 38.8. Gav honom en alvedon och hoppas nu febern gått ner. Ska kolla när han vaknar sen. Usch det gör så ont i mammahjärtat att se honom dålig. Hoppas verkligen han är bättre till imorgon, jag kommer säkerligen inte sova något inatt, måste hålla koll.

Nej nu har jag tokont i ryggen, ska lägga mig nu.

3 dagar kvar nu Julia ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, nej det tror jag ju inte, men man kan ju alltid hoppas! haha kram

2010-02-22 @ 09:13:32
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: hanna

förskollärare är ju som gjutet för dig!

Jag tror dock jag ska läsa personal/arbetslivsprogrammet! :)'

kram

2010-02-22 @ 09:18:16
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Julia

Lilla stackarn, hoppas han är bättre idag och att du fått lite mer sömn.



Ja, nu är det bara tre dagar kvar... <3

2010-02-22 @ 11:30:16
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Elvin är också lite bökig på nätterna och även på dagarna:o( Hoppas det vänder snart.



kram!

2010-02-22 @ 16:12:43
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0