Lite om helgen.

Dålig uppdatering jag vet, haft haft fullt upp.. men nu när klockan är 00.40 passar jag på att blogga lite..

I Torsdags var jag och Sara och klippte oss, jag tunnade det massor och tog topparna så det blev ingen större förändring.

Igår var Sara och Tobbe här på kvällen, vi bjöd på kycklingtårta och till efterrätt hallon blåbärspaj som Jokke gjort, riktigt god. Sen spelade vi spel och hade riktigt trevligt.

Idag sov vi länge, eller iaf jag och Neo. Steg inte upp förräns klockan 12. Jokke körde upp till affären och köpte bullfrukost. Efter frukosten gick vi ut en runda, hem till mormor och fikade. Blev där hela em. På hemvägen gick vi inom affären och handlade lite godis till kvällen. När vi kom hem ringde vi och beställde kinamat. Sen ängnades resten av kvällen i soffan med massa gott. Mycket missnöjd med låtarna som var ikväll.

Ni som har bebisar, använder ni kudde till dem? Såfall, när började ni med det? och vad för kudde har ni?

Nu börjar mina ögon gå i kors. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nea

mys helg, din nattuggla :)

2010-02-07 @ 10:47:02
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: hanna

vi hade väl kudde rätt så tidigtr vi hade en dunkudde som var väldigt tunn men stor så den låg en bit ner under ryggen med , han har aldrig klagat. hehe kramis

2010-02-08 @ 09:03:22
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi har kudde till Elvin, det har han haft från början. Köpte spädbarnskudde på minimundus webbutik. Där står även bra info om varför man ska ha kudde. Viktigt att även axlarna ligger på kudden.

2010-02-10 @ 20:55:09
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0