Godmorgon Lördag.

Igår eftermiddag körde vi in till stan för att handla godis, blev även en sväng till Willys för att handla till kvällens middag, egen pizza. Jag fick ett sug efter chips och dippa så även det köpte vi. När vi kom hem var klockan mycket och vi var tokhungriga så vi satte igång med maten direkt. Efter vi ätit satte vi oss i soffan och tittade på dumpa honom (heter något annat på engelska) till det åt vi pajen som Jokke gjort, riktigt gott !! Vi blev så proppmätta så vi rörde varken godis eller chips, men då har vi det till ikväll.

Idag blev det sovmorgon för hela familjen, riktigt mysigt. Har precis ätit bullfrukost som är obligatoriskt här hemma på lördagar. Pappa kommer strax hit, han ska hjälpa oss att spackla i gamla lägenheten, kunde vi fixa dem fyra hålen snyggt slapp vi 3000, och det hade verkligen varit det. Tycker dem är lite märkliga abk, tror dem att man ska bo utan tavlor och sånt?

I em kommer chefen från Tuppewareparty hit och ska leverera min väska och informera lite. Men jag har bestämt mig för att avvakta med det tills Neo blivit äldre. Vill inte krångla till det när jag ammar sen vill jag inte lämna honom för denna tiden får jag inte tillbaka, plus att jag saknar honom för mycket då. Men jag ska pröva på tre gånger.

Ikväll kommer Sandra, Thomas & Max hit för melodifestivlasmys. Ska beställa mat samt äta massa gott, det set vi fram emot.

Angående Neos amning och sömn så tror jag på det jag skrev för inatt sov han hela natten.


Idag är det 12 dagar kvar tills min älskade Julia har bf <3 Jag är så spänd och blir helt nervig när hon ringer, tror direkt det är på gång : )


Trevlig lördag önskar jag er alla !


Kommentarer
Postat av: Nea

då vill jag ha ett party när du sätter ig¨ng sen!

2010-02-13 @ 13:25:19
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: Johan R

Nääää de gör de inte envisa människa ;-) Det ser bara ut så :-)



Natti

/J

2010-02-14 @ 00:15:21
URL: http://johanshuvud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket för kvällen :) Alltid lika trevligt och mysigt :)

2010-02-14 @ 19:19:59
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0