Andra Februari

Idag har det städats här hemma och är bara halvvägs. Ska aldrig mer flytta, usch vad jobbigt det är. MEN städandet har helt klart blivit roligare sen Neo kom, pular lite här hemma så hör man han jollra och ha sig, så underbart !! Jag kan gå och sucka över hur tråkigt det är sen tittar jag på min prins och smälter och då blir det helt enkelt roligare att städa!

Jokke har knappt varit hemma idag. Först jobbade han till halv fyra sen kom han hem var hemma en stund sen stack han till gymmet, efter gymmet kom han hem och var hemma i 5 min sen upp till brandstationen på möte. Kom hem kvart över 8.. tråkigt när han är iväg så mycket.

Neo jollrar mer och mer för varje dag och det är så roligt att se och höra. Han är tokig i sina händer och snuttefilt som han suger på massor. Nu har han sovit i sin säng 2 nätter, jag tycker det är jobbigt och sover dåligt, men jag måste försöka för hans egen skull. Men det är svårt, jag grät massor första natten för jag sakna honom, kalla mig knäpp om ni vill men sån är jag. Jag har sån stark kärlek till honom så jag ibland blir knäpp.

Nu sover mina pojkar på ett täcke nere vid mina fötter, ska bära in Neo och väcka Jokke så får jag lägga mig och titta på tv.


 Min stora skatt.

Kommentarer
Postat av: Desiree

Du är inte knäpp Johanna.. Det e svårt om man väl börjat ha dom hos sig, men de kommer bli mycket skönare för dig att sova när du väl accepterat det. Kram

2010-02-03 @ 10:28:27
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ludwig hälsar o tackar för gratulationer =) hoppas ni haft en fin dag!

2010-02-03 @ 23:08:21
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår hur du menar, inte skoj när gubbarna är bort så mycket. Kan bara tänka mig hur Julia och Sara har de är utan dom en vecka i sträck ibland :( Förstår inte hur dom pallar.



Du är inte löjlig Johanna, du har moderskänslor :)

2010-02-05 @ 00:41:40
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Nea

BLOGGA mer, jag gillar läsa!

2010-02-06 @ 18:33:43
URL: http://neeaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0