24 februari

Så nu har jag beställt älgen, nu samlar vi till pusslet.

Idag ska vi hem till Desiree och Vilmer och hälsa på, ska bli trevligt !

Märks att det tar på krafterna att inte sova om nätterna, var helt slut i huvudet igår. Fick sån fruktansvärd huvudvärk och allt svartnade för ögonen. Somnade som en stock när vi la oss, vilket ALDRIG händer annars. Får försöka att lägga mig tidiare om kvällarna.

Ikväll är vi bjudna hem till Pappa och Jill på middag, får se om det blir något badande. Jag hade iaf tänkt att sola en sväng.

Imorgon är en stor dag, jag ska ha mitt första tuppewareparty, Neo ska börja med smakportioner och Julia har bf : )




Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket som händer imorgon :) Hoppas de går bra på partyt, att neo tycker om smakisarna och att Julia får lilleman :D

2010-02-24 @ 13:20:27
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0