1 årsen och första dyk.



Jag ber om ursäkt för mitt blogguppehåll. Igår fyllde Jokke år och jag hade bjudit hem hans Mamma och sambo som överraskning. Bjöd på fläskfile med färska champinjoner och paprikasallad. Potatis och grönpepparsås. Sen sallad och kokta grönsaker. Till efterrätt chokladpudding, grädde och mandariner. Hade en riktigt trevlig kväll och jag tror även Jokke uppskattade det. När det var läggdags fick Jokke en helkroppsmassage av mig och han ska även få en ikväll. Under hela graviditeten masserade han mig varenda kväll minst en gång så då tycker jag att jag kan ge tillbaka nu och sen var det ju hans födelsedag igår. 

Idag har vi varit på babysim och Neo fick dyka för första gången, det gick hur bra som helst och det är så mysigt att göra detta tillsammans med honom. Vi tackade ja till fortsättning, vi har nu tre gånger kvar på denna termin sen börjar nästa igen v.12 så det hinner itne bli något uppehåll. Tycker det är värt varenda krona vi betalat, och är glad att jag valde att pröva. Både jag och Neo gillar det. (eller ja han har inte sagt det, men det verkar som det iaf : ) 

Vid fem tiden åkte vi hem till min mormor och fikade på semlor, blev även att vi åt där. Beställde kycklingrulle. Sen åkte vi hem vid åtta tiden. Sitter nu här och Jokke och Neo sover i soffan bredvid mig.

Idag är det 1årsen vi fick ett plus på gravstickan. Och nu har vi världens finaste gosse som snart blir 4 månader, är verkligen utan tvekan världens lyckligaste. <3

Nu ska jag fixa lite här hemma. Trevlig kväll önskar jag er.










Kommentarer
Postat av: Jenny

Yay, va underbart med jubileumsdagar:o)



Kram!

2010-02-20 @ 20:49:42
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0