lite uppdatering

Det här med att blogga har verkligen kommit åt sidan, har helt tappat suget. Ska iaf uppdatera er lite om vad som hänt.

Vi har varit en del i Jokkes mammas husvagn som ligger i Tydinge. Har badat, fiskat (dock bara Jokke) träffat Jokkes storebror med familj samt myst massor, jag verkligen älskar campinglivet!!

Jokke stackarn har haft massa strul med tänderna, i tisdags opererade han ut en visdomstand, jag och Neo var med honom och usch vad ont han hade. Nu börjar det väl släppa lite men sen var han hos tandläkaren idag och fortsatte på rotfyllningen, så nu har han ont igen :(

Idag började han jobba, känns konstigt, han har ändå haft semster i 4 veckor.

Neo bara växer och växer, han röjer här hemma som en huligan. 6 tänder har han fått, äter bra och mår kalas :)

Jag har börjat banta och hårdträna, har gått ner 3 kg och det känns bra, 10 ska bort.

Den 28 september börjar jag jobba, känns både bra och vemodigt. Ska bli spännande men samtidigt kommer det kännas konstigt att inte va med Neo. Har ju varit med honom varje dag i snart 10 månader. Men det ska säkert går bra, Jokke vill ju såklart med vara hemma med Neo.

Har börjat lite halvt som halvt med ett syskon, vissa dagar skyddar vi oss medans andra gör vi inte det. Ska göra stenhårt efter Neo fyllt 1år.

Lördagen den 7/8 hade jag tjejfest för att fira min födelsedag. Alla mina älsklingstjejer var där utom Desiree som jobbade :( Vi hade riktigt trevligt. Förfestade hemma hos pappa, bad i poolen och jacuzzin. Mat och god dricka, dans och spel. Sen vidare till bånken! Hade en riktigt trevlig kväll som jag kommer bevara i mitt hjärta ♥
Är tacksam att jag har så fina vänner som er tjejer! 

Tjejkvällen:

  hela gänget samlat.

 Annika och Linda : ) Cecilia : )

 Jag och Malin dansr :)

 Madde blandar grogg.


Lite bilder från Tydinge
 Neo och hans kusiner på Jokkes sida dock saknas tre stycken men dem har vi ingen kontakt med.

 Tydinge by night

 Viggo, jag och Lukas.

 Min älskade gosse
 Jokke badar..






 Busar

 världens gladaste

 BÄSTISARNA♥


 Världens finaste Vilmer. Kan iof inte bli annat med så fina föräldar ♥

 Va sa du mamma?

 hm, vad gör Desiree?

 mamma.

 min kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den tjejkvällen glömmer jag nog aldrig! En av de roligaste kvällarna denna sommaren...



Man kan inte annat än le när man ser bilderna på dig och Neo:) Fin gosse med fina föräldrar!

2010-08-17 @ 07:01:11
URL: http://maulinne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vaddå alla dina älsklingstjejr, jag var ju inte med! ? hehehehehhehehehehehe

2010-08-17 @ 22:07:54
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Desireé

Vad glad jag blir av att läsa vad du skriver! Du är underbar! Vilket fint rum det är i bakgrunden på dom sista bilderna! Neo är juh bara för söt, precis som sin mamma!

2010-08-18 @ 20:09:31
Postat av: Sanna

Saknar dig med vännen<3 Och våra små grabbar måste ju träffas ngn dag :) puss & nattinatti!

2010-08-23 @ 22:44:07
URL: http://amazinglifeasamom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0