Första vändningen.

Idag har det varit underbart väder ute. I fm var jag och Neo och Sara ute och gick en långpromenad, riktigt skönt var det! Stannade till hos mormor och satte oss ute i solen och fikade. Mormor cyklade och köpte wienerbröd till oss, men jag var duktig och stod emot det :) lite senare kom även Julia och Casper och gjorde oss sällskap. Satt och pratade massor och njöt av solen. Vid fem tiden gick vi till Ica för att handla något att äta till kvällsmat, sen vidare hem. Väl hemma värmde jag kinamaten som blev kvar från igår sen när Neo vaknade var det dags för blöjbyte och amning. Vid sju tappade vi upp ett bad och plaskade lite. Sen mös vi i soffan resten av kvällen. Måste berätta att igår vände sig Neo för första gången :) han börjar bli stor min gosse. Och min kärlek till honom blir starkare för var dag som går!! Fick en Herman av Julia idag, roligt med sånt. Nu ska jag försöka sova. Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Desireé

Ahh vad mysig dag du har haft.. Och nu går det fort, lille Neo börjar bli stor bebis!

2010-04-13 @ 06:26:07
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Från mage till rygg eller rygg till mage :-D? Gud vad skoj hihi :-P Tar gärna en Herman sen :-)

2010-04-13 @ 23:52:24
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0