Utmanad

jag har blivit utmanad av Malin


regler:
det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! lycka till!

1. vad heter du? Johanna
2. ett ord på fyra bokstäver: Jaha
3. flicknamn: Jolie
4. pojknamn: Joakim
5. yrke: Jordbrukare
6. färg: Jätte röd : )
7. klädesplagg: Joggingbyxor
8. mat: Jordgubbar
9. sak i badrummet:
10. plats/stad: Jönköping
11. en orsak att vara sen: Jobbat över
12. något man skriker: Ja !!
13. film: Jag vet vad du gjorde förra sommaren.
14. något man dricker? Jolt Cola
15. band: Joyride
16. djur: Jordekorre
17. gatunamn: jag vet inte..
18. bil: Jaguar
19. sång: Jag vill ha en egen måne


Jag utmanar Julia, Nea, Linda, Sandra, Bergilot

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

hihih..tack tack =) den där utmaningen fick jag med förresten..va lite skoj! kramis

2009-09-10 @ 18:46:11
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är sorligt att de här skulle hända. Men man får leva vidare med dom fina minnena.

2009-09-11 @ 21:22:15
URL: http://novatheo.blogspot.com
Postat av: Melinda

Åh tack så mkt ^^, hon är såå söt!

Och ja, förkylningen slog ut, skitdrygt :(



Och bara så du vet; det går ej att kommentera de två översta inläggen här på din blogg, om du undrar varför ingen kommenterar dem! Det kan va så på vissa inlägg för folk som har blogg, för blogg.se har ju varit lite cp den senaste tiden..

2009-09-14 @ 12:40:39
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0