Testlagret.

Jag vill rekommendera en bra sida där man kan beställa billiga tester. När jag och Jokke började planera bebisverkstaden använde jag mig av ägglossningsstickor från dem, jätte praktiskt när man inte ritktigt vet när man har det. Sen beställde jag även graviditetstest från dem. Jag är jättenöjd med deras produkter och jag kommer även beställa där då det blir dags för nästa bebis.  Ta en titt på deras hemsida www.testlagret.se

Jag kommer inom dem närmsta dagarna ha en tävling via dem, där ni har chansen att vinna 56 st ägglossningstest + 20 st graviditetstest värde 379,90. Så håll utkik nu : )

Dem har fraktfritt om du handlar för mer än 100 kronor.

Leverans dagen efter din beställning om den görs innan klockan 19 på kvällen.

Köp idag - betala om 21 dagar.

Massa bra erbjudande !! Ta en titt !

Kommentarer
Postat av: Sandra

då ska jag vara med och tävla ;) haha

2009-09-24 @ 10:25:24
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0