Havregrynsgröt och Lasse stefanz

Idag mår jag bra, konstigt att jag bara kräkte sådär sen var det inget mer.. Vågade knappt äta något igår ifall det skulle komma upp igen, men det var bara då på fm.. märkligt.

Har ont i bröstet idag och revbenen, bebis är där och bökar hela tiden så jag hoppas det beror på det och inget annat. Var inne och gjorde Ekg häromdagen då jag haft så ont men det såg fint ut då, men det är nästan värre nu tycker jag och man blir ju orolig. Usch ja..

Idag fyller min kära Farmor år, 29 enligt henne själv och det kan man nästan tro så pigg hon är : ) Jag och Tobbe ska ev dit ikväll och gratulera henne, får se lite hur det blir. Jag har ingen bil då Jokke ska på brandmansövning i stan.

äter nu frukost sen ska jag in i duschen sen blir det en sväng hem till mormor och kivas med Leo. Är så trött på att sitta hemma..

49 dagar kvar, inte för att man håller räkningen eller så : )

Älskar min Jokke, jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom och jag hoppas jag aldrig behöver uppleva det. Jag har aldrig känt såhär stark för någon och min kärlek till honom växer för var dag som går !! Snart ska vi få vara med om det största i vårt liv, vi ska bli föräldrar!! Helt underbart !!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0